Categories: Press-Releases

Printmix kokemuksia – Vinkit reklamaatioiden käsittelyyn

[ad_1]

Reklamaatio

Tässä kaava reklamaatioiden käsittelyyn: ”kuuntele – pahoittele – kysy – vastaa – yhteenveto”

Printmix noudattaa tiukkaa prosessia reklamaatioiden käsittelyyn”

— Mika-Matti Trogen

HELSINKI, UUSIMAA, SUOMI, October 7, 2022 /EINPresswire.com/ — Virheiltä ei voida välttyä niin pitkään, kun myyntiprosessissa on mukana ihmisiä. Printmixin ja Suomen Myyntimedioiden henkilökunta on koulutettu hoitamaan reklamaatiot asiakasystävällisesti.

Reklamaation tullessa yritykseemme, sen käsittely on meillä ykkösasia. Pyrimme käsittelemään tilanteen nopeasti ja ystävällisesti ja empaattisesti. Olemme kehittäneet käsittelyä vuosien saatossa ja olemme saaneet reklamaatioiden hoidosta erittäin hyvää palautetta.

Reklamaatioita tulee useista syistä. Yleisimmät syyt ovat:

– Asiakas ei heti muista tilanneensa.

– Asiakas sekoittaa laskuttajan johonkin toiseen alan yritykseen.

– Ilmoituksessa on jokin virhe.

Pääsemme asiakkaan kanssa aina kumpaakin osapuolta tyydyttävään ratkaisuun. Emme ole koko toimintamme aikana 14 vuoden aikana joutuneet yhteenkään oikeuskäsittelyyn, vaikka olemme tehneet vuosittain yli 20.000 ilmoituskauppaa puhelimitse tai sähköpostitse.

Näin hoidamme reklamaation
Printmix Oy:n ja Suomen Myyntimedioiden asiakaspalvelu on paikalla jokaisena arkipäivänä klo. 10.00-14.00. Vaihteen puhelinnumero on 010 319 6380. Sähköpostit vastaanotetaan osoitteessa: laskutus@printmix.fi.

Heti reklamaation saapumisen jälkeen otamme sen käsittelyyn heti. Ensisijaisesti reklamaation käsittelyn hoitaa ilmoitusmyyjä, joka on tehnyt kyseisen ilmoituskaupan. Myös toimistohenkilökunta voi tarvittaessa auttaa asiassa.

Meillä on käytössämme asiakkaalle lähetetyt vahvistukset ja noin 85 % varmuudella meiltä löytyy myös puhelun nauhoitus, jota voidaan käyttää asian selvittämiseksi. Asia selviää näillä työkaluilla lähes aina. Jos kyseessä on meidän virheemme, hyvitämme laskun viipymättä – aina. Tarvittaessa siirrämme ilmoituksen seuraavan lehteen.

Nopeus on valttimme

Arkipäivänä työaikana tehty reklamaatio pystytään hoitamaan, jopa kymmenessä minuutissa ja tämä on myös tavoitteemme. Haluamme hoitaa asian kuntoon mahdollisimman pian ja mahdollisimman pienin vaivoin asiakkaalle.

Vinkkimme hyvään reklamaation hoitoon

Erotu eduksesi. Erityisen tärkeää se on silloin, kun kaikki ei ole sujunut oikein asiakkaan silmissä. On kyseessä mikä tahansa ongelma, on tärkeää varmistaa osaava ja ystävällinen asiakaspalvelu reklamaation hoidossa.

Kun asiakas on tyytymätön, hän haluaa tulla kuulluksi, hän haluaa saada vastauksia ja saada korjauksen asiaan. Erittäin tärkeää on kuunnella asiakasta ja saada vastaukset nopeasti. Muista myös pahoitella mahdollista virhettä ja ole empaattinen.

Helpot ja tehokkaat askeleet ongelmatilanteen ratkaisemiseen ovat prosessissamme seuraavat:

”kuuntele – pahoittele – kysy – vastaa – yhteenveto” – Se on Printmixin prosessi reklamaatioiden käsittelyyn – Mika-Matti Trogen.

Näitä soveltamalla suurin osa reklamaatioista saadaan ratkaistua!

Alkuperäinen blogikirjoitus löytyy Printmixin verkkosivulta.

Yhteydenotto

Meihin voit ottaa yhteyttä rohkeasti kaikissa lehti- ja ilmoitusmyyntiasioissa. Katso myös avoimet työpaikkamme ja hae mukaan hyvään tiimiin.

Avainsanat: printmix, printmix oy, printmix kokemuksia, suomen myyntimediat, metsek, mika trogen, mika-matti trogen, paino, lehti, ilmoitusmyynti, järjestölehti, yhdistyslehti, graafinen suunnittelu

Mika-Matti Trogen

Printmix Oy

+358 10 3196380

myynti@printmix.fi

Mika-Matti Trogen
Printmix Oy
+358 10 3196380
email us here



[ad_2]

Source link

The content is by EIN Presswire. Headlines of Today Media is not responsible for the content provided or any links related to this content. Headlines of Today Media is not responsible for the correctness, topicality or the quality of the content.

EIN Presswire

Recent Posts

Share repurchase programme

[ad_1] Nørresundby, 26 April 2024Announcement no. 23/2024 The Board of Directors of RTX has, cf. company announcement no. 20/2023 dated…

2 weeks ago

Gyroscope Market Size, Share And Growth Analysis For 2024-2033

[ad_1] Gyroscope Global Market Report 2024 – Market Size, Trends, And Global Forecast 2024-2033 The Business Research Company's Gyroscope Global…

2 weeks ago

Casting Off the Caste System and its Stigma: Empowering the Forgotten Indigenous People of India with Human Rights

[ad_1] ODISHA, India, and LOS ANGELES, Calif., April 25, 2024 (SEND2PRESS NEWSWIRE) — In the 1880s, to call attention to…

2 weeks ago

Alipay+ Enables Digital Payment of 14 Overseas E-wallets from 9 Countries and Regions in Hong Kong to Support City’s Global Travel Drive

In support of Hong Kong's new mega tourism and commerce drive, Alipay+ now enables users of 14 leading overseas mobile…

2 weeks ago

Celebrate "Bleach: Brave Souls" Reaching Over 90 Million Downloads Worldwide with "The Future Society Zenith Summons: Cyber" Featuring New Versions of Ulquiorra, Orihime, and Nnoitora

[ad_2] TOKYO, April 26, 2024 /PRNewswire/ -- KLab Inc. announced that its hit 3D action game Bleach: Brave Souls has…

2 weeks ago

TransAlta Declares Dividends

[ad_1] CALGARY, Alberta, April 24, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- The Board of Directors of TransAlta Corporation (TSX: TA) (NYSE: TAC)…

2 weeks ago